אל מולדת המטבח המולקולרי - שבעה ימים מענגי חיך בקטלוניה

חופה הצפוני של קטלוניה, הקוסטה בראווה, היא פנינת תיירות לכל מטייל באשר הוא מטייל.
שנות ההיסטוריה משתקפות בשלל גוונים על רקע תפאורת נופי הים התיכון, וטעמי האזור כאילו זוקקו על ידי המסורת למטבח אנין ומעודן העושה שימוש במגוון רב של מזונות ויינות מקומיים והמציג מנות ייחודיות המתבססות על התוצרת המופלאה מהים, היבשה ממטעי הזיתים ומהכרמים.

ברצלונה האהובה משופעת בבתי טאפאס מופלאים ומסעדות שוק רועשות, אבל לצד אלה גם מציעה מבחר נדיב של מסעדות שף מכוכבות, אשר חלקן הגדול מצליח לקחת בחוכמה ובתעוזה אלמנטים מהמטבח הקטלוני הפשוט יחסית, ולהצעידם לעבר מחוזות הבישול העילי.

חבל קטלוניה ניחן באחד המטבחים המצטיינים בחצי האי האיברי והינו איזור מתבקש כשחושבים על טיול קולינרי לספרד.
לא מדובר בכמה הברקות אזוריות, אלא בבידול גסטרונומי של ממש הנובע מיסודות בישול אירופאיים שמקבלים אינטרפרטציה מודרנית בקלחת הקטאלונית של אקסצנטריות קולינרית.
אנו מזמינים אתכם להתפנק בהרפתקה גסטרונומית ייחודית מבלי לפסוח על אוצרותיו התרבותיים של האזור, ולאפשר לעצמכם פסק זמן להישבות בקסמיו האמיתיים של אגן הים התיכון בטיול קולינרי מענג חושים

טעימות שלנו מקטלוניה

טיול קולינרי לספרד
טיול קולינרי לספרד
טיול קולינרי לספרד
טיול קולינרי לספרד
טיול קולינרי לספרד
טיול קולינרי לספרד
טיול קולינרי לספרד -מאכלים היסטוריים עתיקי יומין
טיול קולינרי לספרד

מסלול הטיול

יום 1 - הולה ברצלונה! על טאפסים ומה שבינהם
יום 2 - שווקים וחומרי גלם
יום 3 - ים ופירות ים - אל הקוסטה בראווה
יום 4 - אורז, גבינות וערים עתיקות
יום 5 - יין , דאלי ופסטורליה ציורית
יום 6- פיצוח סודות הגרעין ומורשת יהודית
יום 7 -אלכוהול מבעבע המדונה השחורה וההר המשונן
.
פרטים ומחיריםהערותתנאים כללייםמידע חשוב
מחיר הטיול כולל
  • – טיסות מתל אביב לברצלונה וחזרה- כולל מיסי נמל, מסי יציאה היטלי ביטחון ודלק והיטלים נוספים הקשורים לטיסות כפי שהם ידועים ומעודכנים בזמן פרסום המסלול (כפופים לכל שינוי של חברות התעופה).
  • – לינה: בתי מלון בדרגת תיירות טובה/ראשונה. 4 כוכבים ( או הטוב בנמצא) .
  • – כלכלה: על בסיס ארוחת בוקר (לא כולל יום היציאה ) ועל בסיס התוכנית המפורטת של כל טיול לגופו.
  • – תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג ונוח בהתאם למסלול על פי התוכנית המוצגת.
  • – העברות, סיורים ודמי כניסה לאתרים על פי תכנית המסלול המפורטת.
  • – מלווה קבוצה ישראלי/ת.
  • – מדריכים מקומיים דוברי אנגלית לפי הצורך.
  • – תשר לנותני שירותים מקומיים בחו”ל, לא כולל סבלות.
  • – מפגש הכנה לקבוצה בארץ, טרם היציאה לטיול.
מחיר הטיול אינו כולל

– מסמכים:  עלויות הוצאת דרכון ו/או הארכת תוקפו (ראה הרחבה תחת לשונית “מידע חשוב”).
– ביטוחים כלשהם. ביטוח נסיעות,רפואי ומטען הינם בגדר חובה! (ראה הרחבה תחת לשונית  “מידע חשוב”).
– כניסות לאתרים בזמנים חופשיים  אם ישנם כאלו לפי מפרט תוכנית הטיול.
– תוספת תשלום לנוסע יחיד בחדר זוגי בסך 230 יורו (המחיר המצויין הוא לאדם בחדר זוגי).
– מס מקומי בכניסה לספרד במידה ויחול על הנוסע על פי התעריף המקובל בעת הכניסה למדינה. התשלום במזומן ע”י הנוסע/ת במקום ישירות לנציגות השלטונות.
– תוספת או עלייה במיסי נמל,מסי יציאה, היטלי ביטחון ודלק ו/או היטלים נוספים הכפופים לכל שינוי של חברות התעופה. המחיר הסופי ייקבע על פי יום קבלת כרטיסי הטיסה הרשמיים בפועל ובסמוך למועד יציאת הטיול – ההפרשים אם ישנם, יועברו ישירות לחברות התעופה כמתן שירות וללא עמלות גבייה.
– משקאות ושתיה אשר אינם מצויינים בפירוש בתוכנית הטיול ככלולים (בארוחות ולא בארוחות).
– הוצאות אישיות.
– ויזות – במידה ונדרשות.
– עלויות חיסונים במידה ונדרשים (ע”פ המלצות משרד הבריאות – ראה הרחבה תחת “מידע חשוב”).
– סיורי בחירה (במידה ומוצעים כאלו בטיול המפורט לעיל).
– תשלום כלשהוא עבור שירותי סבלות.
– מס לינה – באם קיים (משולם ע”י כל תייר ישירות לעירייה באמצעות בתי המלון וההארחה ובהתאם לחוק המקומי) .

– העברות ונסיעות מעבר למצוין בתכנית (במידה וישנן) ומעבר לשעות עבודת הנהג בהתאם לחוק המקומי.
– כל מה שאינו כתוב תחת הסעיף “כולל”.

-תיתכנה בעיות אופרציה שאין באפשרותנו לדעת על קיומן מראש כגון סגירת כבישים ללא התראות, סגירת מוסדות,שינוי מועדים של אירועים וכיוצא בזה-מסיבות שונות העלולות לצוץ כמו הפגנות.
על הנוסעים להבין שלא בהכרח ניתן יהיה להימנע מאירועים בלתי צפויים כמפורט לעיל במדינת היעד. במקרה הצורך יערכו שינויים לטובת הנוסעים ולרווחתם על ידי מלווה הקבוצה וזאת רק על מנת לשפר את מסלול הטיול,בכפוף לתנאי השטח,ולהביא להצלחתו המלאה.

– מדריך הטיול הרשום בדף המסלול עשוי להתחלף במדריך מומחה אחר בהתאם לצרכי הטיול והחברה.
– שיבוצי המדריכים לטיול ניתנים לשינוי, ללא התראה מראש, ונקבעים בהתאם לשיקולי החברה.
– במהלך טיסות המוגדרות כשכר יתכן ולא יוגש אוכל כלשהו.
(*) חשוב! התוכנית של מסלול הטיול מתארת את אתרי הביקור בלבד , אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים – הניתנים לשינוי. יתכנו שינויים בסדרי התוכנית בהתאם לצרכי האופרציה בשטח.
– תוכנית הטיול מתבססת על לוח הטיסות המתוכנן בזמן הוצאתה. תוכנית הטיול עלולה להשתנות ותשתנה בכפוף ללוח הטיסות.
– בתי המלון המשמשים טיולים מאורגנים אינם נמצאים במרכז הערים אלא אם צוין הדבר במפורש בתוכנית הטיול , ותמיד ממוקמים מחוץ לערים,זאת על מנת לאפשר גישה נוחה ויעילה לביצוע תכנית הטיול.
– בתקופת ירידים, כנסים ותערוכות תיתכן לינה מחוץ לערים הראשיות.
– חשוב להבהיר חד משמעית כי במידה ויחול כל שינוי ו/או מחדל הקשור בחברות התעופה הנותנות שירותים, האחריות כולה היא על חברות התעופה, וטייסטורס אשר רוכשת את כרטיסי הטיסה עבור הנוסעים ובשמם, תהיה פטורה מכל פיצוי בגין שינוי ו/או מחדל שכזה תוך הפניית הלקוחות אל חברות התעופה לתביעת פיצוי הולם.
– המחיר נכון למועד המצוין בראש העמוד ונכון ליום פרסום תוכנית המסלול. החברה שומרת לעצמה זכות לשנות המחירים ללא הודעה מוקדמת ומכל סיבה שהיא.

גודל הקבוצה: קבוצות קטנות 14-20 איש. יציאת הטיול ומחירו מותנים בהרשמת  מספר מינימלי של נוסעים.
– סידורי קרקע נקובים בדולרים אמריקאים על פי שער החליפין של המטבעות המקומיים.
עדכוני דלק ומיסי נמל: ראו הערות תחת הסעיפים “המחיר כולל/לא כולל”.
מסמכים: הוצאת דרכון ו/או הארכת תוקפו: על הדרכון להיות בר תוקף לפחות לחצי שנה קדימה מיום יציאת הטיול. ישנן מדינות אשר לא מאפשרות כניסה לתחומן במידה ולא מתקיים תנאי זה. עליכם לוודא, כי בדרכונכם 3 דפים ריקים לפחות (באירופה מספיק 2 דפים בלבד) לצורך חתימות במעברים השונים. בעת הרישום לטיול יש לשלוח למשרד במייל או בפקס צילום של העמוד הראשון בדרכון + הארכה (במידה ויש כזו).
ביטוחים: ביטוח נסיעות רפואי ומטען סטנדרטי או מורחב וכן הטסה רפואית אינם כלולים במחיר והינם באחריות הנוסע בלבד. מומלץ לרכוש ביטוח אשר מכסה את דמי הביטול הגבוהים לאחר העברת התשלומים לספקים כבר בעת הרישום (כמובן בכפוף לתנאי הפוליסה שעליה לכלול סעיף זה). בטיולים הכוללים התעסקות בספורט (ע”פ הגדרת חברות הביטוח) יש לבצע תוספת לפוליסה שתכסה גם פעילות זו ובאחריות הלקוח לוודא באם יש בתוכנית הטיול פעילות המוגדרת ככזו. במידה והלקוח מבקש לרכוש ביטוח בתיווך טייסטורס על הלקוח ובאחריותו לדרוש לקבל לידיו את הפוליסה ולראות כי תנאיה מכסים את מצבו הבריאותי ואת הסעיפים הרצויים לכיסוי במקרה הצורך.
חיסונים: באחריות הנוסעים בלבד -למידע ופרטים פנו ללשכות המחוזיות במשרד הבריאות: ת”א 035634848 / ירושלים 026217341 / חיפה 048619777.
טיסותבניגוד לכירטוס טיסה אינדיבידואלי ללקוח יחיד, בו מתאפשרת בחירת מקומות ישיבה במטוס מראש ע”י סוכן הנסיעות ,בכירטוס קבוצתי דבר זה אינו אפשרי במסגרת מדיניות חברות התעופה – אין אפשרות לבחור מקומות ישיבה על המטוס במסגרת כירטוס קבוצתי.

הטבות בכרטיסי טיסה קבוצתיים (נקודות נוסע מתמיד, בונוסים וכד’) המוצעים על ידי חברות התעופה ליעדים שונים גם הן אינן מובטחות בהכרח שכן לרוב הן משווקות ע”י חברות התעופה עבור נוסעים בודדים. באחריות הנוסע לבדוק מראש אפשרות קבלת הטבות לגבי טיול ספציפי. 
טיסה שלא בקבוצה: טייסטורס תירתם למאמץ ותנסה לאפשר למעוניינים בכך לחזור לארץ בתאריכים אחרים שלא עם הקבוצה בעלות תשלום בסך $50 דמי טיפול לבקשה. ניתן להגיש בקשה לשינויים רק עבור תאריכי החזרה לארץ ולא עבור תאריכי היציאה מהארץ, שכן קבוצה מוגדרת ככזו לפי תאריך יציאה זהה ומשותף לכל הנוסעים. בדר”כ שינויי תאריכים  שכאלו אפשריים עבור עד לסדר גודל של 10% מכמות הטסים בקבוצה , אך אינם מתאפשרים תמיד וכפופים למדיניותה, להסכמתה ולתימחורה של חברת התעופה המטיסה. מעבר לדמי הטיפול בסך $50 אשר יגבו בכל מקרה, תיתכן תוספת תשלום לכרטיס החריג שתאריכיו שונו לפי דרישותיה של חברת התעופה, אך לא בהכרח- וכל מקרה נבדק לגופו.
– המחירים הם לאדם בתפוסת חדר זוגי. תוספת תשלום עבור אדם בודד בחדר זוגי חלה, ואילו הנחת אדם שלישי בחדר המוגדר זוגי עומדת על כ-$50.

במקרה של בקשה לביטול השתתפות בטיול לאחר הרשמה חובה לשלוח את הבקשה בכתב לטלפקס 03-5177711 או לכתובת המייל info@tastours.com ולקבל אישור חוזר על קבלת הבקשה. הביטול יכנס לתוקף רק לאחר קבלת אישור חוזר בכתב שישלח ע”י סוכן/נציג מטעם טייסטורס.

tastours culinary travels logo